hiss vs diss

HISSAR

piercing i läppen, grymt snyggt på rätt person.

Dragkedjor, på tex klänningar, tröjor, skor, leggins osv.

Brunrött hår, precis som med piercing, snyggt på rätt person.

katrin zytomierska, hon är helt sjuk i huvudet men måste ändå hissa henne för hon är underhållande och hon vågar säga precis vad hon tycker och tänker.

DISSAR

Höst/vinter, visst det kan vara mysigt när man är trött och bara vill sitta inne och dega framför en film... men sen då?
Det är blött, kallt och man är blek. Hur mysigt är det?

MJs död, och med det menar jag inte bara att det var synd att " the king of pop" dog (för det tycker nog redan de allra flesta) utan jag menar att det är helt sjukt att han blir mycket större när han gått bort. Borde han inte fått samma uppmärksamhet när han levde?


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Malin du är snygg, till och med snyggare än mina inköp :D

2009-10-26 @ 22:10:34
URL: http://emmahelenas.blogg.se/
Postat av: Awesome Adde

Hallå..

Du glömde hissa mig=)

2009-10-26 @ 22:27:52
Postat av: malin

sv adde: jag har ju inget att hissa dig för hjärtat ;)

2009-10-26 @ 22:42:29
URL: http://maliinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0