if you think I look mad today, you should have seen me yesterday

En sak jag stör mig grymt mycket på är när någon hela tiden klagar över hur andra ser ut, visst har någon en dm för korta jeans klart att blicken hamnar där, men att hela tiden klaga över andra människors utseende det är fan inte okej. Samma ska när (främst tjejer) bråkar med varandra, så är det nästan alltid någon som nämner den andras utseende, men varför? det spelar väl förfan ingen roll hur den ser ut, grunden till ett bråk ligger väl oftast i hur något beter/betett sig. Eller hur?
Och ja, någon gång har nog alla eller åtminstonde de allra flesta slängt ut en kommentar över hur någon ser ut, jag tänker inte spela oskyldig och säga att jag inte har gjort det, för det vet jag själv att jag har. Men jag har lärt mig att har jag inget vettigt att komma med så kan jag lika gärna hålla käften. 
För tänk efter... Mår du bättre av att säga att någon annan är ful?
Känner du dig själv snyggare? nej inte direkt den enda anledningen till att man gör det är för att man är så otroligt osäker i sig själv.


kul inlägg. Nej men jag tvingar ingen att läsa,
kände bara att jag behövde få ut det på något sätt.

Kommentarer
Postat av: sandra

HÅLLER MED DIG SÅ JÄVLA STRONGT MALIN!!!

2009-10-27 @ 17:26:25
URL: http://sandralena.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är så sjukt bra skrivet Malin. Håller med dig helt!

2009-10-27 @ 20:41:44
URL: http://sandralena.blogg.se/
Postat av: Tove

Jätte bra skrivet Malin!

2009-10-27 @ 21:58:24
Postat av: malin

sv: tove <3!

2009-10-27 @ 23:14:38
URL: http://maliinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0